.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس‌جمهور : گيلان ذخيره پايان‌ناپذير فرهنگ، ادب و معنويت ايران

استان گيلان مانند شجره طيبه است كه اصل آن در زمين و شاخ و برگش در آسمان است. وي با بيان اينكه ديار گيلان در هر دوره بركاتي براي انديشه ديني به بار آورده است، ..

رئيس‌جمهور استان گيلان را ذخيره پايان‌ناپذير فرهنگ و ادب و معنويت ايران عزيز دانست و گفت: مردم گيلان در طول بيش از 11 قرن همواره پرچمدار صيانت از حريم فرهنگ ولايت و قافله‌سالار نشر انديشه اسلام ناب محمدي(ص) بودند.
دكتر محمود احمدي‌نژاد (پنج‌شنبه) در آغاز جلسه استاني هيأت دولت در استان گيلان، خدمات مردم اين ديار را به اسلام، ايران و انقلاب بي‌نظير دانست و اظهار داشت: استان گيلان مانند شجره طيبه است كه اصل آن در زمين و شاخ و برگش در آسمان است.
وي با بيان اينكه ديار گيلان در هر دوره بركاتي براي انديشه ديني به بار آورده است، تأكيد كرد: علماي عامل و الگو و فقهاي بزرگ و به تبع آن مردمان پاك و صبور و هوشمند حاصل قرن‌ها مجاهدت مردم اين ديار است.
دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه بي‌آلايش‌‌ترين مردم در گيلان هستند، يادآور شد: مردم گيلان بسيار صميمي، صادق، پرنشاط، پركار و كم‌توقع هستند و خدا را به واسطه داشتن چنين مردمي و توفيق خدمت به آنها را سپاسگزاريم.
رئيس‌جمهور با قدرداني از استقبال پرشور مردم استان گيلان از خادمان ملت، گفت: آنچه كه ديروز مردم گيلان و رشت در حضور حماسي و پرشور خود در استقبال از رئيس‌جمهور و اعضاي هيأت دولت آفريده اند، اگر بگوييم اقيانوس انسان‌هاي پاك، اغراق نيست، چرا كه اقيانوس مواج انساني تازه ابعادي از اين حركت مردمي بود.
وي افزود: آنها پاسخ همه را دادند و آنچنان عظمتي خلق كردند كه همه ما خدمتگزاران بايد اين حضور پرحماسه و بي‌بديل مردم را در پيشرفت آرمان‌ها استفاده كنيم.
دكتر احمدي‌نژاد اضافه كرد: مردم فرصت برخورد با مفاسد، ايستادگي و سينه به سينه شدن با قلدرهاي جهاني و خدمتگزاري را با حضور حماسي خود به خادمان ملت نشان مي‌دهند و ما اين را تجلي اراده خدا براي تحقق آرمان‌هاي الهي مي‌دانيم.
وي در ادامه از همه اقشار مردم استان گيلان از جمله علما، كشاورزان، كسبه، كارگران، فرهنگيان، دانشجويان و به‌ويژه جوانان كه صحنه گردان اصلي حضور در عرصه‌هاي حساس و تأثيرگذار هستند ،تشكر و قدرداني كرد و گفت: ما به وجود اين مردم افتخار مي‌كنيم ؛چرا كه احساس مسؤوليت ما براي صيانت از حقوق مردم مضاعف مي‌شود.
رئيس‌جمهور همچنين تجربيات مبارزات مردم گيلان را در مقابل انگليس‌ها، روس‌ها، كمونيست‌ها و استبداد و ديكتاتوري را نشانه‌اي از مجاهدت، ايستادگي و هوشياري مردم اين ديار دانست و گفت: مردم گيلان مردم ايماني، آرماني، مستحكم ، ريشه‌دار و ماندگار هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.